FEA VERLOSKUNDIGEN
  • Home
  • De Praktijk
  • Kwaliteit
  • Zwanger A-Z
  • Nieuwsbrief
  • Contact

-  HEB JE EEN KLACHT? LOOP ER NIET MEE ROND -


KWALITEITSOVERZICHT 2019/2020


KWALITEIT

TER INZAGE
* KWALITEITSEISEN VERLOSKUNDIGEN BIJ FEA
​* KNOV KEURMERK/ KWALITEITSREGISTER

* DIENST, SPREEKUURROOSTER & ACTIVITEITEN
​* BEREIKBAARHEID
* ELEKTRONISCH PATIENTENDOSSIER EN INFORMATIEUITWISSELING

* PATIENTENBEOORDELINGEN/ REVIEWS
* SAMENWERKINGSVERBANDEN
​* ACHTERWACHTREGELING
* PRIVACYWET
* BEWAARCONDITIES CLIENTGEGEVENS
* KLACHTENREGELEMENT
* ONDERHOUD INSTRUMENTARIUM
* BEWAARCONDITIES MEDICIJNEN/DISPOSABLES


VOOR PERSONEEL
* AGENDA VOOR PERSONEEL
* NOTULEN FEA
* NOTULEN VIDA
* URENREGISTRATIE VIDA
* NOTULEN VIVA
* PROTOCOLLEN AMERSFOORT E.O.
* REGIONALE PROTOCOLLEN
* PERIDOS RICHTLIJNEN
* INVENTARISATIE KWALITEITSVERSLAG 2019
​* ONTWIKKELINGS-/PRAKTIJKPLAN 2019/2020

Klachtenregelement

Heb je een klacht? Blijf er niet mee rondlopen.

BESPREEK JE KLACHT MET ONS
Het is belangrijk dat je je goed voelt bij ons. Want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom doen we er alles aan om jouw en je kindje goed te begeleiden. Zit je met vragen? Met twijfels? Bent je ergens ontevreden over? Vertel het ons dan. Liefst zo snel mogelijk, maar óók als je er al een tijdje mee rondloopt. Dan praten we er samen over en proberen we er snel iets aan te doen. Misschien kunnen we een misverstand uit de weg ruimen. Of je geruststellen. Of op een manier gaan werken waar je je prettiger bij voelt.
 
We maken graag een aparte afspraak met je. Dan hebben we rustig de tijd om te praten. Als u het lastig vindt om het gesprek te voeren, kun je iemand die je vertrouwt meenemen naar dit gesprek.
​
Foto

Schakel een klachtenfunctionaris is

Wilt je meer weten over je rechten of wilt je advies? Of wilt je je klacht eerst met iemand anders bespreken? Of vindt je het prettig als iemand je helpt bij het indienen van een klacht? Neem dan  contact op met de klachtenfunctionaris.
De klachtenfunctionarissen zijn onpartijdig. Zij bespreken met je waarover je ontevreden bent en wat je zou willen bereiken met je klacht. Zij adviseren je wat je kunt doen. Ze helpen je ook om het gesprek met ons aan te gaan als je dat moeilijk vindt. Of om een brief te schrijven over de klacht. De klachtenfunctionaris kan jouw en ons helpen om samen een oplossing te zoeken. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
 

Contact met de klachtenfunctionaris

Neem contact op met een klachtenfunctionaris via klachtverloskunde.nl
De verloskundige probeert, eventueel samen met de klachtenfunctionaris, uw klacht binnen zes weken af te handelen. Binnen deze periode ontvangt u van ons bericht wat we hebben gedaan met uw klacht.
Als u er met de verloskundige en de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschilleninstantie Verloskunde. Deze onafhankelijke instantie onderzoekt en beoordeelt of uw klacht gegrond is. Zij doet hierover een bindende uitspraak.
Kijk voor meer informatie op de website van de Geschilleninstantie Verloskunde.

Fea Verloskundigen; DÉ praktijk voor begeleiding van zwangerschap, bevalling en kraambed in Soest & omgeving!

FEA VERLOSKUNDIGEN
Dalplein 61
3764 BN Soest
T. 035-6010793
​Spoed 035-6010793 (optie 1)
​
Facebook
Home
De praktijk
​Kwaliteit
Zwanger A-Z
​Contact
© COPYRIGHT FEA VERLOSKUNDIGEN 2019 ALL RIGHTS RESERVED.
  • Home
  • De Praktijk
  • Kwaliteit
  • Zwanger A-Z
  • Nieuwsbrief
  • Contact